Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken vul dan het contactformulier even in, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website.

zondag 4 mei 2014

Zomaar wat plaatjes.

Ja dit weekend niet naar een dierentuin geweest. Maar ik heb wel enkele mooie plaatjes die ik hier wil delen, zoals deze Pelikanen uit Ouwehands dierenpark te Rhenen (december 2013)

HENI_201312_0591

Misschien vind je deze eerste foto van de jonge luiaard in dierenpark Amersfoort (juli 2013) wel veel mooier. Je ziet het jong op de buik van de moeder liggen. Deze foto is genomen in het verblijf “in de nacht” waar je de nachtdieren vindt. Ik heb de iso(3200) goed moeten opschroeven, want uiteraard mag je in de nacht niet flitsen. De foto is uit de hand genomen dus ik ben duidelijk meer dan tevreden met het resultaat,

2013_juli_21_DPA_1000a

Ja en dan toch nog een paar favorieten van mezelf. Allereerst deze Vale Gier. Ik heb dit “portretje” flink opgeblazen. Ik heb de originele foto erbij geplaatst..

Kopie -20142013_februari_200_

Een andere favoriet is deze Sneeuwuil genomen juli 2012 eveneens in dierenpark Amersfoort. Ook hier gaat het om een uitvergroting van het origineel.

Sneeuwuil

Uiteraard heb ik nog veel meer foto’s die ik wil delen, oude en nieuwe, in volgende blogs gaan die zeker ook opgenomen worden.

Geen opmerkingen: