Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken vul dan het contactformulier even in, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website.

maandag 2 maart 2015

Poep en Zoo Amersfoort 2015

Op donderdag 26 februari ben ik met mijn dochter en mijn twee kleinzoons naar Dierenpark Amersfoort geweest en hebben we de Poep en Zoo toer gedaan. Het park was er speciaal voor aangekleed, overal vond je toiletjes in het park met het antwoord van de vraag die er boven op een bord was geschreven. We hebben alle vragen wel beantwoord en van vele wisten we het antwoord, maar we hebben toch nog veel geleerd van deze poep tour. Aan het eind van de dag konden we dan ook geen poep meer horen of zien. Het fijne van het dierenpark is dat je er ook nog allerlei dieren tegenkomt, waarvan je dan weer mooie foto’s kunt maken. Uiteraard zijn de laatste tijd de tijgerwelpen favoriet, alhoewel ze al heel erg hard gegroeid zijn hebben ze nog steeds een hoog knuffel gehalte, maar dat moet je natuurlijk niet doen. Ik had wel een gelukje want tijdens het fotograferen kreeg ik een heuse knipoog van een van de welpen. Ook bij de mantelbavianen kon ik een paar leuke kiekjes maken.

Hier volgen een aantal foto’s van die dag:

Zwart wit is het ook een mooi stel

HENI_2015_02_DSC_0462_0608

 

 

 

 

 

 

 

 

 

In Kleur met Knipoog:

HENI_2015_02_DSC_0463_0609-001

Van de derde welp zie je het oor nog Rechts op de foto

Een mooi stel lekker rustend in een kluwen van poten hoofden en staarten:

HENI_2015_02_DSC_0485_0631

Ja en Mantelbavianen zien er echt heel erg lief en knuffelbaar uit als ze klein zijn

HENI_2015_02_DSC_0565_0711-002

Schatjes zijn het, zeg nu zelf, nog eentje maar wel de laatste van dit berichtje.

HENI_2015_02_DSC_0566_0712

Geen opmerkingen: