Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken vul dan het contactformulier even in, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website.

zaterdag 14 november 2015

Zo lief, Watusi en Neushoornkalf

Ik ben duidelijk mijn achterstand in de verwerking van mijn foto’s aan het inhalen. Een paar foto’s van mijn laatste bezoek had ik al geblogd of op mijn facebook pagina laten zien, zoals de strijdende Watusi runderen (het waren dames dus een heuse Girl Fight.) Heb je het gemist dan nog even een plaatje van de strijdende runderen.

HENI_2015_10_DSC_5576_0316

Tussen dit strijdgewoel speelde zich iets heel liefs af tussen een Watusi en een Neushoornkalf. Eerst likt het Watusi kalf het oog van de Neushoorn, om vervolgens zijn kop te schuren aan de harde huid van het Neushoorn jong, als was het een soort van dienstverlening aan elkaar.

HENI_2015_10_DSC_5549_0289
HENI_2015_10_DSC_5553_0293

Geen opmerkingen: